СПЕЦИАЛИЗИРОВАННЫЙ МАГАЗИН

МЕДИЦИНСКОГО КОМПРЕССИОННОГО ТРИКОТАЖА И ОРТОПЕДИИ
 

РАБОТАЕМ БЕЗ ВЫХОДНЫХ

9.00 - 18.00  Основное рабочее время

18.01 - 21.00  Вечернее время оператора

Для звонка нажмите на номер

0 800 33 25 18

Бесплатно с мобильных и стационарных телефонов в Украине

099 617 9735    068 725 9860    093 902 9307
 
                     
 

БЕСПЛАТНАЯ ДОСТАВКА УСЛОВИЯ

Гарантія Обмін та Повернення

Гарантія Обмін та Повернення

Гарантія Обмін та Повернення
 

Всі товари, представлені в інтернет-магазині Medist.com.ua, сертифіковані та забезпечені відповідною гарантією виробників цих товарів

Для здійснення гарантійного обслуговування необхідні:

  • Гарантійний талон
  • Документ, що підтверджує покупку (фіскальний чек в паперовому або електронному вигляді або товарна накладна)
  • Повна комплектація товару
Гарантійне обслуговування не надається, якщо:
  • Загублений гарантійний талон
  • Виріб має сліди механічного пошкодження або розбирання
  • Порушені заводські пломби
  • Були порушені умови експлуатації, транспортування або зберігання
  • Проводився ремонт особами, які не є співробітниками авторизованого сервісного центру
  • Використовувалися неоригінальні комплектуючі
 
Основні моменти щодо гарантії на компресійний трикотаж
Гарантія на компресійні властивості

Виробники зазвичай надають гарантію на збереження компресійних властивостей виробу протягом певного терміну (часто близько 6 місяців) за умови дотримання правил використання та догляду.

Це означає, що трикотаж повинен зберігати заявлений рівень тиску протягом цього періоду.

Хто надає гарантію

Гарантію надає виробник компресійного трикотажу. Продавець (інтернет-магазин) виступає посередником і повинен забезпечити дотримання гарантійних зобов'язань виробника.

Заводський брак

Гарантія покриває випадки заводського браку, виявлені до початку використання або під час надягання виробу. Якщо ви виявили дефект (наприклад, нерівномірне плетіння, що впливає на компресію, неякісні шви), ви маєте право звернутися до продавця.

Умови обміну та повернення

Згідно з Постановою Кабінету Міністрів України №172 від 19 березня 1994 року, предмети сангігієни та вироби медичного призначення належної якості не підлягають обміну та поверненню.

Це означає, що якщо трикотаж вам не підійшов за розміром, кольором, або ви просто передумали, повернути його після покупки (якщо він належної якості і без заводського браку) неможливо.

Що не є гарантійним випадком
  • Механічні пошкодження (затяжки, розриви), що виникли в процесі експлуатації
  • Пошкодження, спричинені неправильним доглядом (прання при невідповідній температурі, використання агресивних миючих засобів, сушіння на батареї тощо)
  • Природний знос виробу
  • Невідповідність розміру, якщо виріб був розпакований та / або використовувався
 
Обмін та Повернення Товарів

Якщо з певних причин вам необхідно обміняти або повернути товар, будь ласка, ознайомтеся з умовами та процедурою нижче.

Інтернет-магазин Medist.com.ua діє у повній відповідності до Закону України "Про захист прав споживачів".

1. Повернення Товару Належної Якості (протягом 14 днів)

Ви маєте право повернути або обміняти непродовольчий товар належної якості протягом 14 календарних днів, не рахуючи дня покупки, якщо він вам не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин не може бути використаний за призначенням та не був у вжитку.

Умови повернення товару належної якості:

  • Товар не використовувався, тобто є новим
  • Збережений товарний вид товару, його споживчі властивості, збережені всі аксесуари, компоненти і документація, які входять в комплектацію товару, не порушена їх упаковка, пломби і ярлики, якщо такі предбачені для даного товару
  • Збережено розрахунковий документ (фіскальний чек), виданий вам разом із товаром в паперовому чи електронному вигляді та Гарантійний талон, якщо такий передбачно виробом

Зверніть увагу: Деякі категорії товарів належної якості не підлягають обміну (поверненню) згідно з Постановою Кабінету Міністрів України № 172 від 19.03.1994 р.

До таких товарів, зокрема, належать ті, що представлені в нашому асортименті:

Предмети санітарної гігієни

Корсетні товари

  • Панчішно-шкарпеткові вироби, включаючи весь компресійний трикотаж: компресійні гольфи, компресійні панчохи, компресійні колготки
  • Товари медичного призначення
  • Натільна білизна, бандажі

Будь ласка, будьте уважні при виборі розміру та характеристик цих товарів.

Якщо у вас є сумніви, ви завжди можете отримати детальну консультацію та допомогу для того щоб зробити правильний вибір товару до моменту покупки.

Процедура повернення/обміну товару належної якості:

1. Повідомте нас:

Зв'яжіться з нами протягом 14 днів з моменту отримання товару за телефонами

0 800 33 25 18 (безкоштовно по Україні)

099 617 97 35

068 725 98 60

093 902 93 07

або напишіть на електронну пошту: nesterovychlm@gmail.com

Вкажіть номер замовлення та причину повернення / обміну.

2. Надішліть товар:

Акуратно запакуйте товар в первинній комлектації разом з гарантійним талоном (якщо такий передбачено виробом)

Надішліть посилку службою доставки "Нова Пошта" на адресу:

Отримувач: ФОП Нестерович Людмила Михайлівна, тел. 068 725 98 60, м. Ковель, відділення Нової Пошти №1

3. Оплата доставки:

Витрати на доставку товару належної якості при поверненні / обміні оплачуються Покупцем.

4. Повернення коштів / Обмін: 

При поверненні коштів за товар розрахунки з покупцем проводяться виходячи з вартості товару на момент його покупки.

Гроші повертаються на банківську карту покупця (для фізичних осіб), як правило, в день отримання бракованого / невідповідного з яких-небудь причин товару Продавцем і тільки після встановлення факту наявності виробничого дефекту або того факту, що товар дійсно не був у вжитку.

У разі неможливості повернення грошей в цей день - в інший строк за домовленістю сторін, але не пізніше ніж через 14 днів з дня отримання товару Продавцем.

Якщо зовнішній вигляд товару викликає у Продавця сумніви в питанні його невикористання, то Продавець має право відмовити Покупцеві в прийомі такого товару.

Для повернення коштів Покупь зобов'язаний надати:

  • Документ, що засвідчує особу (копія паспорту Покупця)
  • Копія довідки про присвоєння Покупцю ідентифікаційного номера

Після отримання та перевірки товару на відповідність умовам повернення, ми здійснимо повернення коштів або обмін товару. 

2. Повернення або Обмін Товару Неналежної Якості (з недоліками)

Ми ретельно перевіряємо товари перед відправкою, однак, якщо ви виявили виробничий дефект або інший недолік товару протягом встановленого гарантійного строку, ви маєте право вимагати:

  • Пропорційного зменшення ціни
  • Безоплатного усунення недоліків товару в розумний строк (зазвичай до 14 днів)
  • Відшкодування витрат на усунення недоліків товару

У разі виявлення істотного недоліку (який робить неможливим чи недопустимим використання товару відповідно до його цільового призначення, виник з вини виробника / продавця, після його усунення проявляється знову з незалежних від споживача причин), ви маєте право за своїм вибором вимагати від продавця:

  • Розірвання договору та повернення сплаченої за товар грошової суми
  • Заміни товару на такий же товар або на аналогічний, з числа наявних у продавця товарів

Процедура повернення / обміну товару неналежної якості:

1. Негайно зв'яжіться з магазиному нами будь-яким зручним для вас способом та детально опишіть виявлений недолік, вкажіть свої дані та дату замовлення.

Телефони: 0 800 33 25 18 (безкоштовно по Україні)

099 617 97 35

068 725 98 60

093 902 93 07

Email: nesterovychlm@gmail.com

За можливості, надайте фото або відео, що демонструють дефект.

2. Надайте документи

Будьте готові надати копію розрахункового документа (фіскального чека в паперовому або електронному вигляді) що підтверджуе покупку

3. Повернення товару:

Узгодьте зручний спосіб повернення товару.

Усі витрати, пов'язані з поверненням та обміном товарів неналежної якості (включаючи доставку), несе Продавець (Інтернет-магазин Medist.com.ua).

4. Розгляд претензії

Ми розглянемо вашу претензію у встановлені законодавством терміни.

У разі необхідності проведення експертизи для визначення причин виникнення недоліку, ми повідомимо вас про це додатково.

5 Вирішення питання

За результатами розгляду претензії ми узгодимо з вами один із варіантів вирішення проблеми, передбачених законодавством (ремонт, заміна, повернення коштів тощо).

3. Терміни Повернення Коштів

При поверненні товару належної якості кошти повертаються Покупцеві протягом 7 календарних днів з моменту отримання нами товару та перевірки його стану.

Сума повернення буде дорівнювати вартості товару за вирахуванням компенсації витрат інтернет-магазину, пов'язаних з первинною доставкою товару Покупцеві (якщо доставка була платною для магазину).

При поверненні товару неналежної якості кошти повертаються Покупцеві у строки, встановлені законодавством, після підтвердження наявності істотного недоліку та отримання товару назад.

Повернення коштів здійснюється тим же способом, яким була здійснена оплата, або іншим узгодженим з вами способом.

4. Контактна Інформація для Обміну та Повернення

З усіх питань, пов'язаних з обміном та поверненням товарів, будь ласка, звертайтеся:

Телефони: 0 800 33 25 18 (безкоштовно по Україні)

099 617 97 35

068 725 98 60

093 902 93 07

Email: nesterovychlm@gmail.com

Адреса для надсилання повернень:

Отримувач: ФОП Нестерович Людмила Михайлівна, тел. 068 725 98 60, м. Ковель, відділення Нової Пошти №1
 

Перейти на мобильную версию сайта
Да, перейти Остаться на основной версии